lördag 8 november 2008




Denna helgen blir man i stort sätt liggandes i sängen ... riktigt så dåligt är den kanske inte, men jag har ingen röst, får knappt fram ett enda ord, och innan var det huvudvärk osv, fast nu mår jag helt okej (y) tummen upp för det.

Idag har jag vart på invigningen till musikalens repetitionslokal. Matilda och Emma gjorde denna eftermiddagen riktigt bra ;*

Fortsättning på eftermiddagen blir bara att plugga, ska göra ett föredrag på engelska och sen blir det lite biologi också.
Sen blir det piano, vilket är rätt roligt, men när jag är färdig med det, kanske inte klockan är mer än sju, så frågan är vad man ska hitta på ikväll?
Om jag inte hittar på något, blir det förmodligen att titta på någon film, och läsa en bok som jag just lånat. (:

Gårkvällen var mysig med loveliten <; båda var dock sjuka, men det blev lite film och lite pasta och mycket sova <; PLUS ATT JAG HAR HITTAT MIN WALKMAN-SLADD!!!:D (igen) ahahah, hade slarvat bort den för andra gången, ja och hittade den då för andra gången, usch jag blir handikappad utan musik på bussen osv :s tur att det finns mp3 och mp4 o allt såntdära (;

sen så saknar jag min syster som jag aldrig ser :s hon börjar bli stor nu (6 år) och är alltid iväg och leker med någon, men jag ska inte gnälla, jag är ju minst hemma..
Tror jag såg henne sist i torsdags, hoppas hon kommer hem snart <;

PUSSHEJ & TREVLIG LÖRDAGSKVÄLL :*

Inga kommentarer: