söndag 16 november 2008

hejsöndag:*

Gårdagen var riktigt trevlig faktsikt, fast väldigt lugn. Jag,Love,Niclas,Emil och Ruska hälsade på björn på cafécorner, vi såg en film där. "eurotrip" elr ngt hette den, väldigt rolig!
Efter det åkte vi hem, borg skjutsade oss, Så blev det ännu en film som höll på i hur många timmar som heslt kändes det som. Klockan kvart över ett var det bara jag och Love kvar i hans lilla lägenhet och då blev det att nästan gå & lägga sig igen, men som vanligt pratar vi bort tiden och helt plötsligt var klockan halv fyra.. oops dags att sova <;

Vi vaknade 1o över 10 av att min kära mamma ringde, så blev det med den sovmorgonen. Menmen, ..

Sen åkte jag hem och spelade lite piano, och nu har jag luggit i min säng jättelänge och läst en engelsk bok, som ska vara utläst på onsdag. den är rätt tråkig men jag har inget bättre för mig.
Nu tänkte jag göra ngt som jag tycker är kul i stället.


pusssss

Inga kommentarer: