torsdag 20 november 2008

Morgonen började inte speciellt roligt. kram i magen & kunde knappt röra mig.. jag ville gå till skolan och göra mitt kemiprov men fick inte för mamma! åh.. aja hon vill väl bara mitt bästa..

det har gått över nu, mer eller mindre men jag har supertråkigt här hemma för mig själv.
Imorgon får jag göra provet tror jag. ska tjata iaf, har inte tid att göra det nästa vecka.

Nu är de tbara roliga dagar kvar denna veckan ;) ikväll ska jag sova hos min älskling som jag förövrigt har varit tillsammans med i 4 månader idag. grattis till oss :) <3

Imon blir det hårförlängning och färgning osv. På lördag taggar jag besök på min nya skola i norrköping och sen party med massor med roligt folk på kvällen , det kommer bli superkul <;
Söndag & måndag blir dock fysikplugg till provet på tis. Menmen, ananrs blir dessa dagar säkert hur lyckade som helst ;)

Nu ska jag återgå till kemipluggandet. pusssss<3

Inga kommentarer: