måndag 24 november 2008

godmorgon !

klockan är nu tio i sju och jag äter en banan (: haha, det är kallt som fan ute och nu har vintern verkligen kommit. Mysigt med snö är det allt! Men det blir att dra på långkalsongerna :p
Aja, idag taggar jag inte inför fysikprovet iaf, det är en sak som är säker, menmen jag tror det kommer gå bra, det känns helt okej, & med tanke på hur det har gått inför de andra proven som inte har känts okej så kommer nog detta gå bättre.
E eftermiddag är det bara att börja plugga på historiaprovet dom vi har på torsdag, här rullar det på med stora prov hela tiden ja, skolan vill inte att man ska ha ngt liv, nejnej..

Snart ska jag springa til bussen som vanligt(: & idag blir det som sagt fysikprov, men annars en rätt okej dag. Efter skolan ska jag gå till telia med brorsan, och sen åhlens, och sen tror jag att jag ska springa upp till love en snabbis och pussa på han i en timme eller så , det blir nog bra (y) Ikväll har jag musikalträning, vilket är sduperskönt, för då har jag ingen på torsdag, dock älskar jag musikalen, men det blir lite stressigt.

aja, tandborstning nu & sen bussen.

PUSSHEJ

Inga kommentarer: