tisdag 11 november 2008

föräldrar kan verkligen gå en på nerverna ibland. ivkäll ville dom att jag skulle vara "hemma" & nu när man kommer hem ska inte dom vara det! Ska jag sitta här då som en jävla ensamvarg o inte göra ngt!? fan vad sur jag blir på dom. aja får väl göra det då,...

biologiplugg, det suger, jag måste verkligen plugga idag!! har samhäll och religion tills imon med. varför ska allt komma på en gång? åh, surt verkligen,..
jag fick tillbaka min biologiuppsats idag. VG+, lite besviken blev jag faktiskt, usch jag måste behålla mina betyg nu, fan vad jag får ligga i... Om Emil sänker mig till VG blir jag sur, så därför, extra mkt plugg till provet!!

röntgade lungorna idag, och får svar om en vecka, det kommer säkert inte vara något, föresten så har hostan blivit bättre sen i somras iaf så..,

Alla taggar kfum i helgen, men inte jag, känner verkligen inte för det, så vi får väl se vad lilla jag hittar på istället (: annars så blir det väl kemiplugg i helgen med, där måste jag också ligga i..

Ajaa, nu blir det plugg resten av eftermiddagen,

CIAO !

Inga kommentarer: