fredag 21 november 2008

Äntligen helg!

Jag sitter just nu med färg i håret (: nu ska det bli lite mörkare hade jag tänkt, bara lite <; jag har också satt i hårförlängning igen nu, & denna gången blev lite längre & lite tjockare & mycket snyggare! gosch, detta blev ett bra resultat tycker jag :d tack mamma (a)

Igår träffade jag loveliten igen, åh vad härligt det var! Vi ahde kul som vanligt och somnade väl som vanligt lite försent, det kändes så på morgonen iaf :p

Imon blir det Norrköping! :) pirrar lite gör det allt måste jag säga, och kul som fan sak det bli :) Pappa och jag sticker tidigt på morgonen, ska lämna joel i jönköping först också. På kvällen blir det barty med dom bästa tjejerna! plus några pojkar, fast dom är lite mindre än bäst.. :> sry(a)

Hmmm, snart ska jag nog sova, är jättetrött :s men först! En härlig dusch och en ny hårfärg. haha


pusssss

Inga kommentarer: