fredag 26 december 2008

Denna dagen var första dagen på mellandagsrean. Jag och Love åkte till jönköping för att titta lite. & hem kom man med en hel del! nya skor(A) och en kamera tillexempel. Dagen var rätt seg för vi vaknade sjukt tidigt och sen var hela morgonen rätt knasig...

Nu är jag hemma, tänkte kolla på desperate housewives men varken den bärbara elr min data läser av dom jefla skivorna! Elr dom gör det men det bara cpar... :s & joel har köpt rockband idag så han och en kompis sitter och spelar på den stora tvn där mina skivor funkar! Mina föräldrar är på hotellet och festar med sina vänner idag och jag sitter helt sönderdeprimerad på mitt rum och gör inte ett jävla skit. visst jag är trött så jag skulle kunna sova men då kommer jag förmodligen vakna skittidigt imon och det vill jag inte.

Jag funderar på att gå in i joels rum och titta på desperate housewives i hans x-box, men ja vet inte. Gud jag är skittjurig och jag saknar Love :'( kanske ringer honom senare men har en känsla av att han sover nu.. ?

Okejokej. väldigt tråkig fredag. in fact, den tråkigaste på mycketmycketmycket länge.


Ahh.... PUSS & HEJ

Inga kommentarer: