måndag 15 december 2008

Måndagen den 15:e i 12: e & också den sista måndagen innan lovet. härligt att sluta på fredag! :)

Det var jättesegt att gå upp i morse, mitt dumma jag ligger alltid och läser alldeles för länge på kvällarna, fast det är lite sånt jag får ta, eftersom att jag älskar böcker <;<;
Just nu läser jag en bok som heter ibland bara måste man. Har just börjat på den, men till skillnad från många andra böcker så kom man in i den direkt. Riktigt bra början! Huvudpersonen är 18- årige Paul som går sista året och är gay. Och sen orkar jag inte berätta mer, men när jag läst ut boken kan manv ara säker på att få läsa en liten bokrecention här!

Morgonen började som sagt väldigt segt, men sen blev den bättre och bättre tycker jag! en riktigt bra dag i skolan, men mycket sång och lite lektioner, nu är det övaövaöva som gäller till julavslutningen.
Efter skolan gick jag till Loveliten och idag så tog jag tag i det som jag borde tatt tag i för längesen : städning i hans lägenhet. Jag fick nog endel sura miner från honom när han fattade att jag var seriös med att vi skulle städa, men hans mamma tyckte glatt att det var en superbra idé! Jag och Kicki håller på att bilda en liten pakt mot Love (: haha! I alla fall får vi hoppas att han tycker om mig lika mycket fortfarande, trots att vi var tvungna att städa :p

Sen var det musikskolan, och sen åka hem. När jag kommit hem hade jag också fått ett par jättefina skor av mamma som hon köpt idag! Tacktacktack <;<; Jag som älskar skor!

hejd¨nu ska ja göra ngt annat... :p


PUSS

Inga kommentarer: