onsdag 3 december 2008

HEJ

Denna dagen har varit hur bra som helst faktiskt! Jag och Yvonne smög in i aulan och tänkte vara där en timme ungefär, innan vi började med slöjden som vi valt själva. (: Men så blev det inte! Jag kom på en jättebra melodi när yvonne började spela ackorden i c-dur, och på den kom Yvonne på en text, sen rullade det på och efter ungeför två timmar hade vi en riktigt bra låt! ; ) Nu var det bara att lägga på detaljer osv, men aulan blev ockuperad av massa 8:or så vi fick fråga mattanterna snällt om vi fick spela på flygeln i matsalen, och till våran förvåning så fick vi det! Efter nu 3 timmar sen vi började, gick jag hem för dagen. vi har temadagar de sista dagarna denna veckan så kände ingen större lust att vara kvar, och det behövde jag inte heller. Min plutt, Loveliten väntade på mig utanför skolan & sen så lekte vi i ngn timme.

Sen åkte jag hem för att bara någon timme efter åka in till nässjö igen. Denna kvällen skulle nämligen vinnaren i novelltävlingen utses. Dock vann inte jag, men jag deppar inte för det! Jag kom delad 2:a av typ 150 andra ungdomar, så jag är ändå rätt nöjd måste jag säga(: Jag fick i alla fall blommor och 200 kr i presentort på bokia. ( Av alla ställen) Menmen, vad kan man vänta sig från bibliotekarier?
Nu ska jag köpa mig en riktigt bra bok tror jag,.. ja eller nåt :p

Jaha... nu ska jag gå ner och äta och sen mysa med min hund, o se gå ut med henne o till sist sova, imon är det badmintonträning de två första morgontimmarna (, yäy ! haha.

PUSS & HEJ

Inga kommentarer: