söndag 31 augusti 2008



söndag eftermiddag nudå och så blir det fem dagars skola igen. Usch sitter här med lite matte och engelska och det bara msåte göras. Sen är jag trött tjurig och lite huvudvärk. Ska nog sätta igång med plugget strax så att det blir klart. Senare ska jag försöka titta på en film utan att somna (; haha det kommer nog gå tror jag allt.
I helgen har jag bara umgåtts med Love, dock var han lite febrig men i vilket fall så bar det iv¨g till Göteborg på Lördag morgon, och han shoppade som bara den . Jag var med som lite smakråd xd
på kvällen var vi hemma hos mig, åt och bastade, sen somnade vi.. ganska tidigt faktsikt (: Det har i alla fall varit en mysig helg.
idag har jag varit i jönköping och kollat på min bror när han spelade match. Dock så förlorade dom, det blev 2-0. Aja, det var inte hans lag ändå, han skulle bara hoppa in , men synd ändå (:

Sen sov jag hela vägen hem och nu ar det då lite plugg som gäller ja..

Och bilden är på världens finaste bebis som bara är minminmin (:
så söt var hon idag när hon hejade för fullt på min käre broder som gjorde mkt bra ifrån sig :*






pusshej :*

Inga kommentarer: