onsdag 27 augusti 2008


godkväll (:


nu är det redan onsdag kväll och det börjar närma sig fredag, äntligen helg säger man då !

haha, som sagt mitt schema suger, men skolan är inte så dum ändå. Dagens höjdpunkt var höjdhopp på historialektionen (: vi gjorde ett hinder med "pekpinnen" och våran kära lärare Anders hoppade högt och klarade hindret ! superbra jobbat där Anders .

Gårdagens höjpunkt var när musiklärare pär började sjunga "kramlåten" fast med en annan text som handlade om slaveri, det vart lite roligt (a)
Häck hoppade vi idag också! Först hade jag tekniken inne, sa stefan iaf, men sen tappade jag den. fan med (: men det var faktiskt kul, tänker dock itne ställa upp med den grenen, jag är ju trots allt musikbarnet och ingen jävla idrottare. men gympa rätt kul ;p

Idag har jag annars inte gjort så mycket, först var ja lite med Love och Niclas men sen åkte jag till Jönköping för att kolla på min bror när han spelade fotboll. Det blev lika, 3-3 ( : bra jobbat broder.

Nu sitter jag här och har ingen lust att sova, så jag ska väl fortsätta med pinaospelandet nu tror jag allt.
Sen måste jag bara säga att yvonne är bra. och att allt har ordnat upp sig nu. jag känner igen 9b, som förövrigt är den bästa klassen :)


puss och godnatt:*

2 kommentarer:

Anonym sa...

hur fan orkar du skriva allt...har du iget liv :D //ps! de e inte borg som skriver :Phaha

Anonym sa...

borg du suger ;)