tisdag 19 augusti 2008

andra dagen


Tisdag nudå, andra dagen i skolan (: ojojoj, bara tre dagar kvar till helgen nudå. haha vad patetiskt att jag räknar dagarna xd Aja, idag så hade vi sovmorgon till halv ett, mycket härligt måste jag säga :* Jag kom dock dit en timme tidigare och åt mat och sedan började lektionerna. Vi hade en timmas bioglogi och två timmars bild, sen slutade vi . Först blev det en liten promenad med Love sen drog jag hem, skulle fixa nåra jävla wawfiler o lite, men nu är det fixat ! Nyss tog jag en dusch och tänkte fortsätta kvällen med domdära situpsen jah (; imon har vi idrott, och jag har redan ångest för den kommande friidrottsdagen, usch :/ menmen vad gör man, .. Godnatt osv. (:

haha btw, den fina bilden är från förra årets idrottsdag, som ändå blev ganska lyckad <;

/ Hanna <3

Inga kommentarer: