måndag 11 augusti 2008

:*:*:*


Tjaaaa ^ Min måndag började med att jag gick upp kl 7 på morgonen och gjorde iordning min kära syster till dagis, sen gick jag och la mig igen och vaknade sedan vid halv elva tiden av att lilla Lidija smsade mig (: Fast det var iofs trevligt , så jag blev bara glad ! Lite senare ringde hon mig och vi pratade en bra stund om en massa spännande saker ;) Sen, blev jag sugen på lite mys så det fick bli att titta på filmen Griffin and Phoenix, usch vilken sorglig film. två människor som hade obotlig cancer blev kära i varandra o massor, ska inte berätta hela historien men det var en vacker kärleksfilm som jag hade gråtit massor till om jag inte haft min mobil , men nu har jag ju den och som vanligt kommer smsen som en våg hela tiden, så det var lite svårt att koncentrera sig helt på filmen, dock så älskar jag min mobil.. xd haha Pappa kom hem lite tidigare och hade en ovanligt stor arm idag, alltså mkt svullen efter den lilla olyckan häromdagen, han kunde knappt röra den o så hade han feber o allt. Så det blev att ändra på mina planer för dagen. Hade tänkt att umgås hela kvällen med Paddy och hela gänget, men så blev det inte, eftersom att pappa behövde hjälp med att passa min lillasyster. Men i alla fall så åkte jag in i typ två timmar och träffade folket lite, Nu sitter jag här och vill egentligen sova eftersom att älskling kommer hit imon och äter frukost med mig, sen ska vi spendera hela dagen tillsammans, det är ju sista dagen innan jag åker till Stockholm . Mysigt ska det bli imorgon i alla fall. Men sova just nu orkar jag nog inte, måste bli lite tröttare först :P Det var allt jag hade att säga idag tror jag nog (: haha PUSS !

/ Hanna <3

Inga kommentarer: