söndag 10 augusti 2008

hej, nu ska ja sova


Godkväll! Eller godnatt.. typ.. det är typ ganska sent iaf och jag börjar bli lite trött. Ska med halv ett bussen imon så funderar på att gå å lägga mig nu för att kunna sova ut ordentligt imon och ändå inte missa bussen! :D Jag och min vovve Lizzie tog en promenad med amanda i nästan två timmar idag. Sjukt härlgit var det måste jag säga. Promenera är härligt (: Ah just det, vi åkte in i morse med bussen och fika blev det ! vi stötte också på Björn Odengren på Elsies, vilket var lite roligt . Jag åkte hem på eftermiddagen, ja och sen tog jag dendära härliga promenaden lite senare, runt åtta någon gång. Nu har jag luggit o soffan jättelänge och kollat på en film med pappa, driven hette den, helt okej. :)

<
Jag vet hur det känns att bli utfryst, jag har själv varit i den situationen och jag önskar jag kunde hjälpa dig.. Tyvärr är det enda jag kan göra att lova dig att det kommer ordna sig, det gör det alltid , det ordade sig för mig. Det kommer ordna sig för dig. Alla gör fel, jag också.. Men idag gjorde jag rätt, drog ett streck över allt som var innan och nu är det upp till dig och alla andra. Jag mår bra nu. snart, om du bara väntar lite så kommer du också att göra det, jag lovar <3>


godnatt. / Hanna <3


1 kommentar:

Anonym sa...

Tack<3