fredag 8 augusti 2008

godnatt (;



Klockan är 00.46 nu och jag sitter i mitt rum och gör absolut ingenting.

Jag har haft en jättebra dag hos min älskling som just nu ligger hemma hos niclas och kollar på ett småkryps liv(; Kvällen har spenderats i soffan med familjen. Mamma och jag kollade in några riktigt roliga youtube-klipp innan, say my name bicht- filmerna som jag sett hundra gånger innan, men mamma fick ett gott skratt i alla fall :) Jag saknar min kära syster som för tillfället är i timmernabben med mina farföräldrar och leker med våra små kusiner (: hon ringde innan och berättade att en pojk på stranden frågat chans på henne . ojoj, hon börjar bli stor nu. Bärjar skolan till hösten och allt ! Jag älskar henne, och på söndag kommer hon hem (a)


min hund ligger och sover och jag har ingenting att göra, skaffade mig just denna bloggen , ska väl kolla nu hur allt fungerar o sen ska jag nog sova <;





godnatt !





/ Hanna <3

Inga kommentarer: