söndag 10 augusti 2008

Söndagen (;


tjaaa !
Ehm idag har jag vart med bby :* Kul hade vi, flummade som vanligt osv.. (:
Vi käkade också pizza med Paddy,Fidde,Borg och Niclas som vi förövrigt umgicks med hela kvällen sen . Jag färgade Niclas hår och det blev faktiskt riktigt bra, jag hade dock hoppats på en något mörkare färg(a) Paddy var duktig och klippte honom, sen tunnade jag ut. Det blev ett bra resultat. Sen vid tolvtiden närjag kom hem gick jag ut en stund med Felix och min hund. det vart regnigt men ganska trevligt (: han tror att det finns bävrar i lekparken. haha det tyckte jag var lite komiskt xd Sen nu gör jag ingenting verkligen klockan är snart halv tre och jag funderar som vanlgit starkt på att gå å lägga mig. Det kanske skulle behövas, efter en dag med lite fart i, elr ah itne så mkt, men mer fart än vanligt iaf. och så har jag kommit på att jag åker alldeles för mkt buss på tal om ingenting :p aja, godnatt!

och så tycker jag om Love väldigt mkt (: <3
/ Hanna<3

Inga kommentarer: