torsdag 21 augusti 2008

hej blogg ;D

Nu vart det torsdag och imorgon är det sista dagen på första veckan. Och jag måste ju säga att jag har klarat mig riktigt bra. Det känns som en bra start nu i skolan. jag har kommit igång osv.. Visst det är skittråkigt men ändå, det känns bra :)

Idag var det idrott på schemat och jag sprang runt sjön, för första gången i mitt liv tyckte jag faktsikt att det var skönt. Så eftersom jag tyckte det så ska jag ta tag i träningen, köpa ny sladd till min walkman imon och springa lite oftare ! hahah (a)
Efter skolan gick ajg ner en snabbis på stan och köpte papper till skolböckerna, duktigt gjort av mig liksom ; ) Sen träffade jag jocke :D jättetrevligt, var ett tagsen nu, vi pratade om lite allting och tog sällskap till bussen.
Sen hoppade älskling på bussen och så spenderades eftermiddagen med honom . Haha alltid lika trevligt xd

Två böcker har jag lånat idag med och nu ska det börja läsas, tänkte lägga mig i sängen o läsa lite nu faktiskt. gosh ja älskar att läsa (:
aja , det var nog allt jag hade att infromera om idag thih :*

puss !
/Hanna<3

Inga kommentarer: