måndag 18 augusti 2008


Måndag nudå.. Och första dagen i skolan (: Kul att träffa alla igen. Dock så var väl inte vår nya "gunilla" som förväntat direkt. Han heter Emil Vall och var väl lite smått mystisk. Han började prata om att alla skolor i göteborg har förbjudit nötter på skolan, jaha ok? det är ju inte direkt anledningen till att vår skola nu också har gjort det. haha aja, han kasnke är en bra lärare vem vet, man ska väl inte dömma folk direkt, får se vad som väntar. (: Vi hade det ganska soft idag, började nio och slutade vid ett. härligt ! ochd et enda vi gjorde var att äta och få info och schema. och vårt schema blev faktsikt helt okej tyckte jag, enda tills jag såg Loves schema, gosh han har en lektion på torsdagar, hur orättvist är inte det? haha palla skolan xd Ja för efter skolan så stack ajg till norén för att love var där, sen åkte vi hem till mig. och då såg jag hans schema som var 10 ggr bättre än mitt (; haha Nu har jag ätit och gjort mina berömda situps som ska göra min mage platt såsmåningom hade jag tänkt , sen blir det film och sen vet jag inte. har sovmorgon imon så får se vad jag hittar på sen.. ;P pusshej

/hanna<3

1 kommentar:

Anonym sa...

emil är störd