fredag 8 augusti 2008

080808



Jaha nu var det morgon igen , usch vilket väder det var igår natt ! Lite rädd måste jag nästan erkänna att jag var, men jag ropade upp min lill vovve så hon fick sova hos mig (: Mkt mysigt vart det.




snart ska jag väl ner och äta lite frukost sen kasnke det blir någon film. Annars vet jag inte riktigt vad som händer idag, Love skulle kanske komma hit en stund, sen ikväll har jag hört att alla tjejorna ut till stenbrottet eller elmeshult och tälta , men ingen har sagt ngt till mig ( känner mig något utanför på den punkten)




Menmen, dom kanske hör av sig vem vet :)




just det ! Jag kan inte hitta sladden till min walkman så jag kan inte lyssna på musik utanför mitt rum typ, gooosh va jobbigt det är ! Så idag ska jag följa med mammsen ner till stan o eventuellt köpa en ny sladd. Den är verkligen efterlängtad :D








Jag återkommer nog senare om hur dagen blev osv ;P haha bye !








/ Hanna <3

Inga kommentarer: