söndag 17 augusti 2008

hej söndag

heej!

Stockholm var sjukt bra!
Mamma och jag shoppade massormassor och hälsade på släkt och hade det allmänt trevligt hela tiden. Vi bodde på lidingö, vilken lägenhet säger jag bara :D Och vilket ställe att bo på, gosh bara brats som bor där ju xd haha.
i alla fall så var det skänt att komma bort lite med bara mamma. vi behövde verkligen det.

Men jag saknade love jättemycket, så därför åkte jag in tidigt som fasen till honom, halv nio (a) väckte honom osv.. Fidde var där också. Några timmar senare bar det iväg till rosenlund med love och massa folk. roligt var det absolut ! Sen stack ajg och love hem till honom lite och var för oss själva. det behövdes :)

Efter det stack jag till Mari, det var meningen att vi skulle fira Sara , men det blev väl itne riktigt så.. (; Anyway.. det vart kul en stund, träffade coffe oså, det var ju ett tagsen .

Sen åkte jag hem och bråkade lite med mamma , haha vi bråkar jämt. jag älskar henne iaf. <3 style="color: rgb(255, 0, 0);"><3

Inga kommentarer: