tisdag 12 augusti 2008

Hej blogg :*





Heej blogg :*

Nu är klockan tjugo över sju och snart ska jag färga mammas hår :D Idag kom älskling till mig vid halv tolv tiden och åkte typ nyss . Vi ahr haft en jättebra "sista dag" innan jag åker, för det gör jag ju imorgon. Vi har spelat piano, vart ute och cyklat och haft massa mysigt ! Jag har fortfarande inte hittat min walkmansladd
vilket gör mig väldigt sur, det får bli att lyssna på mobilen med skitdåliga hörlurar. :/
Ikväll ska jag inte göra mer än att packa och städa mitt rum. haha gud va pedant jag är, men jag vill komma hem till ett rent och prydligt rum xd (a) Stockholm ska bli sjukt kul. Jag har bara vart där en gång i hela mitt liv och då var jag på bröllop så det räknas knappt inte (: Mamma och jag ska bara umgås och ha allmönt trevligt, spendera så mkt pengar vi kan osv.. :P träffa lite släkt ska vi nog hinna med att göra! Det kommer bli riktigt roligt, förutom att jag kommer sakna Love jättemycket. Men på lördag taggar vi och några fler rosenlund ! yesyesyes <; det ska också bli jätteroligt såklart (: Så jag måste nästan säga hejdå nu , komemr skriva en riktigt lång historia om hur det var i Stockholm sen när jag kommer tillbaka på fredagkväll om jag orkar.

CIAO ;)

/Hanna <3

Inga kommentarer: