söndag 24 augusti 2008


Godmorgon (:

nu var det söndag igen, fan vad tiden går fort alltid, nu är det en hel veckas skola tills det blir helg igen.

aja, igår vart det lite fest, från början var det lite segt men sen blev det faktiskt riktigt kul måste jag ändå säga. Innan festen var jag i hultsfred och tävlade, det gick åt helvete , och hela hultsfred sög. Herregud, hur kan man bo där? det stället har verkligen fastnat i tiden, haha helt segt ställe verkligen och bara konstiga människor. Efter hultsfred stack ajg hem och hämtade mina partykläder, sen åkte jag till Love :D vi hade tänkt att vara ensamma ett tag innan festen.. Men så blev det inte, Niclas,Fidde,Oskar och Borg kom inrusande ganska så snabbt efter att jag kommit . Haha! så det var bara att hoppa in i duschen o bege sig till festen istället. Som sagt så blev det en väldigt lyckad kväll tillslut :) Och så kom jag att fundera på att antingen så är jag helt galen eller så är love helt galen eller så är vi inte galna var för sig, men blir galna när vi är tillsammans :D hahaha, nej jag tror det sista alternativet stämmer bäst. Vi är helt sjuka och vi har alltid roligt (:


Snart ska jag åka till eksjö för audition till en musikal. Tänkte ta tag i livet nu och inte slappa detta året utan göra allt som jag vill och ha så lite fritid som möjligt xd haha , ne men jag har kommit på att det blir en hel del, först dans, sen piano, sen sång o nu teater, plus skolan . det blir ett jobbigt år för mig. Men det är ju sista innan gymnasiet så vafan (:


pusshej!

/hanna<3

Inga kommentarer: