tisdag 2 september 2008

godnatt var väl det jag skulle säga, oså skulle jag säga att denna veckan suger riktigt hårt.
plugg varje kväll osv.. hoppas det lugnar ner sig snart (:

nästa vecka börjar allt på riktigt, musikalen och dansen . wiej :*
Ehm.. min walkman används förfullt just för tillfället, sladden är tillbaka och jag är lycklig ! :D tjatar om sladden ja.. det gör jag ganska mycket, xd

Idag lekte jag med Love efter skolan o sen blev det lite plugg och sen promenad. Sen hade jag tänkt göra gröt, men vi ahde ingen mjölk, fitta med ! ja var så jävla sugen på mannagrynsgröt , vad ska ja äta imon nudå ? :(
hehe, de fick bli fil ist, o det gick ganska bra. Och oja jag vet att allt jag skriver är rätt onödigt, men vafan, en blogg är ju ganska onödig.

ja godnatt var det ja..


GODNATT ;D :*

Inga kommentarer: