fredag 5 september 2008


HEEJ


fredag nu då, wiej <;

äntligen helg och jag taggar morgondagen lite sådära lagom mkt (: Det ska vara lite band i nässjö och dit ska man, inte så stor grej men man drar ju sig dit folket går liksom (; haha, alla tjejorna kommer dit och love o ja hela högen.

Snart blir det film med famljen och mamma har köpt mitt favoritgodis(a) ojojoj så gullig hon är !


Efter skolan idag blev det att sätta i hårfölängning på Lill sen åkte jag hem o sen åkte jag in till stan igen och lekte med Love,Björn,Niclas,Amanda och Borg (: trevligttrevligt ^^


Hmmm, imon ska man väl hinna med lite kemi också, olyckligtvis så är det nästan ett måste :/

Menmen sova ut får man iaf...


Idag fick jag lite sug på att kankse ta tag i mitt gitarrspelande och just nu när ajg skrev det så kom jag på att jag inte har övat på pianoskiten, elr skit och skit, det är ju kul,men iaf så har ja glömt att öva på det fan då måste jag göra det imon med xd haha

iaf, gitarren.. Den ska jag nog börja spela på kanske :o skulle ju vart lite roligt ^^ aja, nu blir det film som sagt..


(bilden är gammal som fan, men ja tyckte den var lite söt :*)



bye (:



Inga kommentarer: