måndag 15 september 2008


godmorgon !


Idag är det måndag, studiedag. yes ! måndagar suger i vanliga fall men idag så ska det nog bli en ganska behaglig dag hoppas jag (;


Helgen har varit helt underbar. Träffade musikalfolket för första gången denna helgen och vi spelade teater och dansade osv hela helgen (:Det blev att gå upp ganska tidigt o komma hem på eftermiddagen, men det var sjukt kul och detta kommer bli superbra. Alla människor är roliga och trevliga och vi har så otroligt roligt tillsammans (a) Regisöern började också gråta igår, vilket var väldigt peppande, vi gjorde ett bra jobb vill säga (:

Love sov också hos mig i lördags, det blev kinamat och film. Mycket mysigt.


Idag ska jag läsa vidare i min bok, underbart bra ! och sen blir det nog film o lite skolarbete, till sist ska jag leka med älskling (a)



PUSSSSS :*

Inga kommentarer: