onsdag 17 september 2008


nu är det inte långt kvar till torsdagen den 17:e september som kommer bli en av mina värsta dagar detta år. härligt värre :

Men man får se det från den ljusa sidan, i övermon är det fredag och då blir det inga mera idrottstävlingar för mig, någonsin! det säger jag bara.

Ehehehe <;

Denna dagen har jag varit med Love efter skolan. Det var hur trevligt som heslt, som vanligt (: Den pojken gör mig glad (a) Idag har jag fått veta att Love faktsikt har ett ganska underligt ordförråd gömt långt inne i sig själv som han tar fram lite då och då, och dagens finaste citat var " Ta manken till" och fianste ordet var "förpestat" haha!? jo han är som sagt rolig han !

Idol tittade jag också på denna kväll som typ.. alla andra? Iaf så var det väldigt underhållande som vanligt, bra sysselsättning (: nu ska jag strax gå ut en sväng med min käre hund, min bebis, Lizzie (: <3
Och jag som sagt... Tagga morgondagen (. har iaf gjort mig lite pastasallad (a)

jaja.. PUSSSSS :*

Inga kommentarer: