måndag 29 september 2008

Hej September den 29:e

Ja, denna dagen började otrooooooligt segt, verkligen, jag msåte sluta läsa på kvällarna, innan jag dör. Jag klarar inte av att gå upp klockan 6 längre, och terminen har just börjat, jag har ett helt jävla läsår kvar!? :o jag måste bara bita ihop, plugga som fan och sen komma in på den skolan jag vill, som jag fick mail från idag med, superbra känns det ! ;d

Efter skolan var jag emd niclas,Bella och Love en stund, det var superbra, och ganska gross xd tack vare niclas ;) snart ska jag läsa .. igen..

och imon ska jag upp kl 6... igen..

Imon , tisdag, ska jag ha en superduper skön efter middag i min säng hade jag tänkt ; ) massor med musik och böcker, och ltie historia med (tyvärr)

Jah, det var nog allt för mig.. PUSS;*

Inga kommentarer: