onsdag 1 oktober 2008


Hejblogg:*


Onsdagen har varit en riktigt bra dag faktiskt måste jag säga (: Den började med att jag näästan missade bussen, asså hela veckan ahr varit likadan, jag missar nääästan bussen varenda jävla morgon :s

Aja, förutom det så var den superbra (: Fick bra resultat på allt vi hade i skolan osv idag.
Sen efter skolan var jag lite med Love, dendära söte pojken (: Vi hade det väldigt mysigt, & jag hade saknat honom.
Sen när jag kom hem blev det plugg till engelskaprovet, & sen klippte jag min kusin, fick 200 kr, klippte hennes mor dagen innan också (: wiej .
Till sist blev det en lång promenad med Lizzie och Felix, gosh det var verkligen längesen vi träffades och det var supertrevligt (: En bra vän är han, Felix.

Idag gjorde jag Mannagrynsgröt till mig själv. det var efterlängtat och mamma hade köpt kanel, så nu passade jag på , (:

Jo det var nog allt.. :p


puss !


Inga kommentarer: