tisdag 28 oktober 2008

Redan tisdag :s och snart är det skola igen, men jag är ju ledig på måndagen iaf (y) pappa,mamma och jag taggar Gavin Degraw ;)

Idag åkte Isabelle hem, och det var tråkigt som vanligt :/ hennes tåg var försenat så hon fick åka till skåne först, och sen ta tåg därifrån till Karlskrona.
Tåget från nässjö gick iaf tillslut klockan halv två, och när jag lämnat henne där spenderade jag resten av dagen med Lizzie hos Love. det var mysigt (:

igårnatt kom också pappa hem från kina. Han hade med sig en massa fina presenter, jag fick en hög med kläder, klocka och en parfym (: Skönast av allt var dock att pappa kom hem över huvudtaget, jag älskar honom <3

Imon åker jag och mamma till Ullared, och jag har inte alls mkt pengar ! :s typ 500 kr bara, menmen, pappa lovade iaf att köpa en vinterjacka åt mig någon annan stans så då slipper ajg ju tänka på dt. <; Vi går upp vid fyra, åker vid fem och är där vid sju. ju tidigare vi är där desto tidigare kommer vi hem.
Imon ska jag också sova hos min darling. (: (y)

pusss

Inga kommentarer: