fredag 31 oktober 2008

hej blogg :*

fredag var det nu och lovet är nästan över. gårdagen var jätterolig, älska teatern <;
Men goosh vilket snöoväder vi fick helt plötsligt, tog fan 45 minuter att åka bilö hem från eksjö, jobbigt värre :s

På kvällen igår gjorde jag så mkt som ingenting, bara latade mig osv.

idag ska jag fika med Lill ;d känns som om det var jättelängesen nu :s dock bara en vecka, men det har säkert hänt en massa kul , så det blir nog mycket att prata om <; Efter det ska jag och min hund tilll Loveliten och spendera natten där, vi har inte direkt planerat ngt mer än att vi ska se på "breathing room" så vi får väl se vad kvällen bjuder på <;

Imon ;>;>;>;>;>;> halloween party med teaterfolket, det blir mysigt (: men frågan är vad fan jag ska klä ut mig till !? ngt förslag? hmm..
det ordnar sig nog. snart ska jag ut med min bebis i snön så hon får kissa.



pussss

Inga kommentarer: