tisdag 7 oktober 2008

tisdag

Tisdagen är bra (:

Idag vart det mycketmycket spring på jobbet ! Jag har ont i benen och i mina fötter. och jag har bränt mig på min arm , bara för att maten ska vara så jävla varm när man bär den :s menmen är väl bara jag som gnäller för mycket kanske.
Imon börjar jag klockan 8 och slutar lite tidigare, yes ;>

Min mobil.. åh den saknar jag. och vem vet jag kanske får tillbaka den. har faktiskt luskat lite för mig själv(a) man måste ju försöka lite iaf (: så kanskekanske får jag tillbaka den :p
Fast jag har en annan mobil nu... som jag lånat av sara, samma nummer dock, vilket är jävligt bra! ;d

snart ska jag spärra min mobil så den inte kan användas mera .

Eftermiddagen spenderades med Felix, vi vandrade runt i solberga jättelänge och pratade om massor med trevligt, och så köpte vi godis ;*
snart blir det desperate housewifes ! yey (;

det var nog allt för idag. pussss

Inga kommentarer: