lördag 25 oktober 2008

igår kom Isabelle till nässjö, och yes vad vi ska ha roligt (: dock belv kvällen inte så lyckad :/ det var fest i anneberg som hade ett rätt tråkigt slut . menmen ;d

Denna kvällenvart bättre! Jag och ISsa spenderade kvällen hos Love med pojkarna, vi gick på bio och slingade borgs hår och klippte love (: dock klippte vi borg en aning också, eller jag stod för saxarna och Issa för färgen :p

Issa står i duschen och jag har huvudvärk och ont i magen :s
mitt öga är fucked up, och jag kanske måste öppna upp skiten, men man får hoppas på det bästa! hoppas jag bara får typ bättre medicin elr ngt.

Imon blir det en mysdag med onyttig mat osv. det blir nog jaccuzzikväll med skulle jag tro (;

& snart ska vi äta och sen sova, för vi är suupertrötta!

PUSSS!

Inga kommentarer: