söndag 5 oktober 2008

Godmorgon Måndag (:

nu äter jag frukost, såhär tidigt på morgonen. MIn buss till eksjö går halv nio. Första praodagen. yäy (;
fan att man inte har någon mobil, mamma fick väcka mig nidag, och självklart väcker hon mig en halvtimme tidigare än när ja skulle gå upp. Menmen, jag har väl tur som vaknade utan mitt alarm ändå (: idag komemr ajg förmodligen få mobil och simkort. (:

Jag sitter här inne i tv rummet och tittar på the voice, dom diskuterar fortkärning. Haha, rätt kul faktiskt.. Ikväll ska jag sova hos Love, superbra kommer det bli :*

Helgen har varit ganska omtumlande, men ändå helt okej. (: förutom en massa saker.
Att sova med Love och att sova med mickan var iaf mycket bra. den lilla tjejkvällen inklusive Love var också helt okej (:

Hela förra veckan rätt dålig ändå måste jag säga. Så nu hoppas vi på en bättre vecka med en bättre helg och allt detdär (:

PUSSHEJ:*

Inga kommentarer: