onsdag 15 oktober 2008



denna eftermiddag var bäst (:

Love hängde med mig hem och överaskar mig med en fin liten present. Ett navelsmycke(a) han är bara bäst och min:d <3

Sen så bakade vi chokladbollar och lekte med min vovve. Love 'är liten och har tvångstankar (y)

( snarare tvärt om dock ;)

Sen nupå kvällen har jag packat till morgondagen, det blir gransnäs för hela slanten ;) Och på fredag taggar vi kfum i jönköping, högstadiedisco dock, men här ska dansas! :d ohh det var jättelängesen jag var på disco så jag ska dansadansadansa <; måste bara fixa skjuts hem... : Och klockan är redan elva o ja måste egentligen sova, vilket jag snart ska göra, men även att jag har packat allt osv så känns det som om ja glömt nåt.

Och det är ju inte helt omöjligt att jag har glömt något ´, för jag menar jag är ju ändå Hanna Berg och ojojoj vad jag har glömt saker i mina dagar. haha

Lizzie sover, och hon är så söt :*

hejdå bloggen,


PUSS

Inga kommentarer: