tisdag 14 oktober 2008

:*:*:*:*

om typ 25 minuter går min buss från lilla solberga till nässjö. då väntar gymnastik. usch :
Men idag har vi ändå en ganska skön förmiddag, eftermiddag är desto värre, men vi slutar dock vid tre. :)

Igår jobbade jag i stortsett hela kvällen, pappa och jag är duktiga <;
Och nu längtar jag till helgen massor med, alla dagar ska bli superbra , hoppas vi på ;)
I eftermiddag ska Love hänga med mig hem o leka lite, det komemr bli lika bra som vanligt ;d hahhaahah, gud vad vi är sjuka egentligen, i helgen spenderade vi ett bra tag på att titta efter udda djur på blocket. Love vill ha en papegoja, Den ska heta Åke, fast jag tycker Håkan är bättre, elr Bernt. x)

Aja, i eftermiddag ska vi inte sitta på blocket, (tror ja inte iaf) utan de blir nog nåt annat galet vi hittar på , vem vet ! ,D
PUSSOHEJ

Inga kommentarer: