onsdag 22 oktober 2008

Nu ahr jag pluggat mass fysik och Historia, hoppas det sitter någolunda bra tills imon iaf. usch vad mkt det blir, alltid!

Aja, matteprovet idag gick åt helvete, men religionsprovet gick mkt bättre, superbra :*

Denna kvällen var det fn-konsert i skolan, genrep och allt allmänt folk fick komma. Jag ska nog inte yttra min åsikt om konserten i sin helhet här kanske, men jag tycker ändå att det gick rätt bra för mig iaf :)

Innan konserten var jag hos Loveliten, som han heter numera, haha.. vi åt pizza, och kollade på vänner, ja det var mysigt ;P sen kom Borg och Niclas en stund med.
Pojkarna var också och kollade på mig , yäy !

Ehm, nu är pappa i stockholm, och han åker som sagt imon till Shanghai, inte idag, fast han åkte iväg idag.. (:

tror jag ska sova nu, ska upp tidigt imon, och torsdagar är alltid långa dagar för mig.


PUSS OCH GODNATT

Inga kommentarer: