måndag 13 oktober 2008


Hej daaaaaaaaagbok.

idag har jag varit i skolan . dagen började med en liten försovning på 45 minuter , yes <; precis vad man behöver.. not .

Jaja, jag flög upp ur sängen och rätt som det var satt jag på bussen och lyssnade på musik i min walkman (;
Sedan var jag hos tandläkaren och det gick bara bra, slapp böter trots att jag cpade förra veckan o glömde tid o massor. xd

I skolan var allt som vanligt, det gick lagom fort, och folket gillade min nyklippta lugg. dock tyckte folk att jag liknade min lillasyster vilket kanske inte var så positivt, min tanke var itne direkt att se yngre ut, menmen.. jag börjar iaf gilla luggen nu.. snart... tror jag ;)

Men imon blir det vanlig skola, utan försovning hoppas jag. (a) sedan efter skolan åker jag och jobbar hos pappsen för lite extrapengar (; alltid bra! :d

pusshej och godnatt!

Inga kommentarer: