lördag 18 oktober 2008

Godnatt 18:e oktober.

Gårdagen var riktigt bra! Kfum med tjejerna måste göras om. förutom alla blattar som tafsarpå en så hade jag en riktigt rolig kväll med mycket shejk och dans ;) dock har jag lite ont i ryggen idag, otränad som man är (;

Idag har jag varit på stan med mamma och inhandlat ny bh+ mascara och en tröja :)

Sen har jag vart med love hela dagen, vi har bl.a cyklat(y) sen har vi vatt med Robin o kollat skräckfilm , haha den var ändå rätt spännande måste jag säga .

När jag kom hem, vid elva typ blev det ännu en film med Pappa, untracable tror ja den hette. väldigt spännande den också.
Imon blir det att pluggapluggaplugga. Stort religionsprov pågång. och så lite piano,kemi osv. Men på eftermiddag/kvällen blir det iaf cocothai med Love, och sen sover han här. Ser fram emot den kvällen.
asiatmat är bra (;

Och nu ska jag sova tror jag nog :* pusssss

Inga kommentarer: