tisdag 16 september 2008

hejbloggen .

Tisdag då, och första dagen o skolan denna veckan. Morgonens första lektion var slöjd med Marianne Broman som satt och pratade konstant i 1h och 20 min. Herregudvad den människan kan prata!? Jag blir deårimerad på hennes lektioner : aja, efter det blev det matte och sen massa annat ;>

Efter skolan kom amanda till mig och vi gjorde pannkakor, mycker smarrigt ! Jag älskar pannkakor(a)
Sedan övade vi massor till vår lilla spelning på nåt möte nästa vecka (:

När det just blivit mörkt börjar Lizzie skälla som bara den och jag springer ner för att se vad som hänt, det visar sig att Mandus har rymt från fönstret som ja glömde stänga xd

Han sprang in under altanen och jag sprang efter med en tallrik makrill som lockbete. Nu måste jag påpeka att under alltanen är det kasnke 80 cm högt och fyllt med stora stenar och äckliga spindlar osv..
Amanda lyser med min mobillampa och jag kryper in med tallriken, dock så tappar jag tallriken över mig själv när jag ska ta tag i den lilla kissen , och jag luktade inte gott efter det kan jag säga (: Men min kära katt är inomhus nu iaf.

Jag har just tagit mig en dusch, tänkte nu läsa religionen och sedan läsa en otroligt bra bok som jag har kommit in i nu, :D

hah adetta var allt för idag tror jag..
pusss

Inga kommentarer: