onsdag 10 september 2008


heeej :* jag sitter här och taggar idol lite smått (: ska över till noomie ikväll och titta, lite mysigt :* Idag var v i skuregata med klassen, ganska trevlgit var det allt, men det är ett mirakel att jag fortfarande lever, eller åtminstånde har mina ben kvar xd haha, som sagt så finns det en stor risk att man skadar sig när man går (klättrar) där. Menmen, jag skadade mig inte iaf, fast att jag var mkt nära flera ggr. Sen åkte jag till Love och lekte lite med honom, sen åkte jag hem och tjatade på att ja skulle få hänga med till Kina, pappa säger "vi får se" vilket i de flesta fall betyder nej, så det finns väl ungefär 10 % chans att jag får följa med, men det komemr nog inte ske att ja får. åh ja blir så avundsjuk :( Sen så har jag duschat, bakat och målat lite av min framtid, bildprojektet som tar hundra år (: Förutom idol ikv så blir det lite plugg på fysiken . :| pusspusss :*

Inga kommentarer: