måndag 22 september 2008

Måndag.

Skolan var seg och det hände inget speciellt. Det som gjorde dagen lite bättre var nog starten med musikprofilen som var koncentrerad och bra. vi fick ganska mycket gjort :)
Efter skolan gick jag till love. vi åt glass och hade allmänt trevligt. Lite piano spelade jag också innan det bar iväg till musikskolan. Efter musikskolan skjutsade love mig på sin fina lilla cykel till bussen så åkte jag hem (:

Nu har jag kollat på andra avenyn, fan va härligt att det har börjat igen :d
nu ska jag nog ner och spela lite piano, det gör mig lugn (a) & det kan jag behöva nu, ska vara hos tandläkaren imon kl 07.20 HERREGUD!? vad tänker dom med? där blev jag lite förbannad, men det är väl bara att gilla läget och gå upp och åka in till tandvården då. :

På torsdag blir det övning med Annie igen, superbra :*

och nu ska jag ner då.. PUSSSSS

Inga kommentarer: