söndag 7 september 2008

summer´s over and it feels terrible :/

uschusch, nu kommer verkligen hösten och jag kommer inom några veckor ge upp att platta håret, eftersom jag har världens krulligaste hår så funkar det itne riktigt med vattnet som brukar falla ner från himlen denna årstiden , fan vad jag vill ha sommar ..

Fast bortsett från det så är hösten och vintern typ huur mysig som helst så jag vill ju ha det med.
aja, nog om det.. Denna dagen var jag en snabbis hos Lill, sen en lite längre stund, men fortfarande en snabbis, hos Love. Sen åkte jag he, kollade film, var onyttig och pluggade lite kemi (;

Sen kom amanda och övade lite med mig till vår lilla spelning den 24:e på nåt möte elr aa vad det nu var.
Jag har också hunnit med att börja på mitt "parvis-projekt" haha en framtidsplan på 10 sidor ; )
Och så har jag hunnit att spela piano (:

Nu pluggar jag kemi igen, känner på mig att det blir skriftligt imon och satsar ju på ett mvg i även detta ämne, så det får bli plugg, så är det bara , tyvärr ¨/
Och så har jag lite ont i magen också.. och jag vet inte varför, men det är jävligt irriterande .

nu har jag typ slut på ord... hejdå :*

Inga kommentarer: