söndag 11 oktober 2009


Måndag morgon, 12:e oktober.

Söndagsklumpen i magen var rätt stor igår. Redan från början av dagen var vi båda ledsna, jag och Love. Vi hade hyrt två filmer, Mulan 1 & 2 som vi tittade på! Det var jättemysigt, men förtvivlan vilade i luften ändå. Tiden gick och runt halv sex när allt var som värst, gud jag har aldrig sett Love så ledsen, så kom jag på att det gick ett natttåg från linköping! Så 40 minuter innan mitt tåg går köper han en biljett och följer med mig till Linköping! Helt underbart! (: Vi träffade yvonne på stationen i tranås med (y) Väldigt trevligt!
När vi kom hem till mig i linköping hade ytterligare 4 timmar tillsammans tills vi skulle skiljas åt för att inte ens kunna prata med varandra i 11 dygn, eftersom Love kommer att ligga i fält nu. Det var så mysigt, helt overkligt! Vi Lyckades hålla oss vakna enda tills klockan två då hans tåg gick, sen tog jag taxi hem. jag hatar att ta farväl.. I alla fall så somnade jag klockan tre ungefär och så ringde Love klockan tjugo i sex på morgonen och väckte mig. Sen pratade vi rätt länge, typ till halv sju, sen var han tvungen att ge sig iväg, ut i fält.. Så jag gick upp en timma för tidigt och sitter nu och väntar på att jag ska gå till tåget.
Veckan kommer nog bli jättebra! Eller, i alla fall helgen, för massa vänner från klassen ska med mig hem till småland och mysa i huset i solberga hela helgen! :d underbart!

Love Karlsson, jag saknar dig så otroligt mycket. snart är det över.. Efter dessa 11 dygn är det inget lika jobbigt enda fram till jul! vi klarar detta det vet jag, trots alla tårar. Jag älskar dig loveliten, du är min prins! <; <3

Här kommer också ett fint litet videoklipp på min prins när han tränar trummor (y) visst är han bra? :d

puss&hej

Inga kommentarer: