torsdag 1 oktober 2009

fortsättning...
ja nu vet jag inte riktigt vart jag slutade men ja, i alla fall så ska jag öva lite på trummor hemma hos min älskling nästa helg(Y) super! Och istället för att fortsätta på onsdagen så tänkte jag påminna om att det är redan fredag och jag sitter i nässjö och ska snart äta lite frukost. Klockan är 07.10 och klockan 8.00 ska jag vara hos ögonläkaren. Ska äntligen kolla upp mitt öga! lite nervös är jag faktiskt.. hoppas jag slipper operera, jag vill verkligen inte. Men det har ju gått mer än ett år nu och jag börjar ju undra när dendär knölen ska försvinna om det nu bara var en inflammation i tårkanalen som de sa.

love kommer inte hem idag, vilket han brukar göra och det känns lite tungt, men det blir nog bra ändå. ska discobowla ikväll med mina syskon, mamma och Daniel. Det blir nog trevlgit! Sen åker vi ju tidigt imonbitti och då får jag träffa min kära loveliten! :) gud så jag saknar honom :(

igår hände en jätterolig sak! cecilias pojkvän, henrik, skulle komma till norrköping igår vilket var ganska bestämt, men sen fick han inte för sina föräldrar eftersom det kostade alldeles för mycket. Så Cecilia var ganska ledsen igår över att han inte kom.. Men lille henrik smsade mig och ajg hjälpte honom hur han skulle göra för att slösa minst pengar och ändå komma fram! Han tog bussen från jönköping till tranås medan jag tog tåget från linköping till tranås och så möttes vi där och han fick låna mitt resekort så att han slapp betala resan till Norrköping. Jag visste att detta skulle ske hela dagen och ajg fick inte säga någonting till Cissi, jag spelade alltså med hela dagen medan hon var så nere och jag egentligen visste att han skulle komma! Det var ett roligt äventyr och den lilla överraskningen blev mycket uppskattad! <:

nu ska ajg snart iväg! puss&hej

Inga kommentarer: