torsdag 22 oktober 2009

godmorgon! Klockan är väldigt tidig och om tjugo minuter ska jag gåner till stationen och sätta mig på pendeln till norrköping(y) Dagen är underbar eftersom jag får träffa min vackra prins idag:d Ännu mera underbart är det att han ringde igår eftermiddag och hela veckan var klar (: hela kvällen kunde vi prata massa. Och jag min lilla lipsill kunde inte låta bli att gråta några skvättar även om allt var underbart! Även om vi pratar med varandra så saknar jag han minst lika mycket för det, så otroligt mycket! Men... idag får jag i alla fall träffa honom, känns fantastiskt (:

Förutom att jag ska få träffa loveliten idag så är det speciellt härligt eftersom att det är fredag innan lovet! Så nu säger jag hejdå till Linköping ett litet tag (: Kommer upp hit två små gånger på lovet men annars så är det bara småland som gäller för mig.

provet gick helt okej igår och det gjorde redovisningen också, helt okej. :)

puss&hej

Inga kommentarer: