tisdag 13 oktober 2009

jag längtar tillbaka då allt var som vanligt ..

hej blogg!





Det är redan tisdag kväll... tiden går trots att man inte tror det! Skolan var helt okej idag. vi hade simulering mellan åtta och typ tjugo i elva. Det var roligt. Jag finner samhällslektionerna väldigt intressanta faktiskt. Dom är ofta rätt roliga och går faktiskt fort.Vi hade information om bluesveckan också som började idag. Vi har tema blues i alla ämnen en vecka. (y)

Dagen har varit hyfsat bra. Gett mig en hel del skratt faktiskt!

När jag kom hem från skolan skrev jag uppsatsen om Darwin och sedan tog jag en varm och härlig dusch och nu ligger jag och tittar på ugly betty, efter det blir det desperate housewives! Tisdagen är den bästa tv-kvällen i veckan! :d

Jag saknar Love otroligt mycket.. När jag kom hem från skolan idag smsade han faktiskt! Tre sms fick jag innan han var tvungen att stänga av igen. Det gjorde min dag <3>

Ikväll ska jag sova hos Cecilia , vi ska titta på film och bara mysa (: Det kommer bli jättetrevligt, vi har alltid en massa att prata om också! På torsdag blir det en så kallad "panacottakväll" Hos melinda. Hon ska bjuda mig, Yvonne, Cissi och Matilda på panacotta (: Mmm... hehe, det blir väl vår lilla inflyttningsfest tror jag. lite mysigt fika på kvällen bara. Sedan är det redan fredag och då följer ett gäng Norrköpingsbor hem till mig över helgen! Jag taggar jättemycket, kommer bli superbra! :d

nu ska jag kolla vidare på tv..


puss&hej

Inga kommentarer: