måndag 26 oktober 2009

Hej alla glada!

Hela första dagen på lovet har gått och jag har besök från Karlskrona i lilla Solberga (; Love tog natt-tåget inatt så igår gick vi och mötte Isabelle på stationen, beställde pizza på en italienare & en grek, hyrde skräckfilm, gick hem och mös hela kvällen! Det blev också en nattpromenad mellan tre och halv fyra inatt.
Klockan nio idag bar det i alla fall av till Linköping och Norrköping för mig och Isabelle! Mycket trevligt, trots att vi var otroligt trötta (: nu sitter vi i alla fall vid tvn och myser.. lär nog sitta här resten av kvällen.

Imorgon gäller det! Tatuering... jag har inga åsikter om det just nu.. skitnervös! det kommer göra så otroligt ont och jag vet att jag måste stå ut. fan :s menmen.. det lär ju bli ett bra resultat i alla fall!

Helgen har varit underbar med min loveliten, när vi sågs igen blev allt underbart! Jag hann med en konsert också, kolla in om ni vill ;) jag sjunger en personlig favorit "mama will hold me" som handlar om en tjej som förlorade sin pappa den 11:e september då world trade center kraschades .. :)

puss&hej

2 kommentarer:

Anonym sa...

vad fint du sjunger baby
jag saknar dig VÄLDIGT MYCKET
/ bella

Hanna Berg sa...

aw tack gumman <3 jag saknar dig också!!