måndag 19 oktober 2009

Hej alla glada!

Helgen var superbra med allt härligt folk (: Discobowlingen blev en tävling mellan tjejer och killar. Killarna slog oss, men inte allt för hårt! om bara Yvonne hade spelat lite bättre så hade vi vunnit! Eller i alla fall kommit lika... Så vi tackar yvonne för förlusten (y) haha..

Efter bowlingen hyrde vi film, Micke och Molle. När vi kom hem började vi titta på filmen men jag somnade efter en tredjedel typ. Sedan väcks jag av min käre far som kommer hem efter hotellet och är ...väldigt glad! (; haha.. Ja jag ska nog inte kommentere mer om den perioden under natten. Men jag hoppas på att min kära vänner uppskattade min pappa trots att hon var 02.00 på natten (y)
På något sätt piggade han upp oss alla och Benne låg och rimmade , vilket jag fick en bit på film så lyssna här ovanför! Rätt roligt.. Om man var med i alla fall.

Helgen var underbar varenda sekund från början till slut om man bortser från mitt stora misslyckande på söndagen då jag skickade iväg Elias och Robin till fel spår vilket gjorde att de missade tåget... Förlåt för det killar (a) Fast de förlät mig idag i skolan dock!

Runt fyratiden igår, Söndag, så gick jag till Love, umgick med hans mamma i några timmar. Jättemysigt! Vi åt äppelpaj, kollade på tv och hade det allmänt trevligt (: En liten stund innan jag skulle åka tillbaka gick jag ner till Loves lägenhet, la mig i hans säng, grät en skvätt. Sedan satte jag mig i mörkret och spelade min nya låt på hans piano. underbart <3>

Nu ska jag strax sova. Godnatt!

puss&hej

2 kommentarer:

Mickaela sa...

Jag utmanar dig i min blogg :)

Hanna Berg sa...

haha jaså`?