onsdag 14 oktober 2009

Hej!

Klockan är 20.28 & jag sitter hos Cissi! Vi har varit och handlat lite ingredienser som sedan blev till en kladdkaka! Vi ska snart äta den, den måste bara svalna lite först. Cissi diskuterar något intressant med sin lilla pojkvän och jag sitter här och saknar min :/ Jag har pluggat lite spanska och snart ska vi titta på någon film (:

Dagen har varit bra, det blev ingen estetisk-orientering så jag ackordsatte "mama will hold me" och gjorde ett leadsheat till låten. Så nu kan nog min sångepedagog i nässjö spela låten (Y) haha.. övermon är det fredag och då blir det mys hemma i solberga med härligt folk hela helgen! (: Vi funderar på discobowling på lördagen... hmm.. fårse hur det blir! :) Det kommer i alla fall bli superbra! ;d

Jag har börjat skriva ännu en låt, till Love. Det är liksom den sortens inspiration jag får nu när han är borta. Saknad & så.. Men ändå lycka eftersom jag faktiskt har någon att sakna! Nu har i alla fall tre dagar gått utan honom, och det går väl helt okej. Men ändå inte riktigt bra. jag hatar att inte kunna prata med honom... fan vad jag saknar honom :( Och jag är så otroligt avundsjuk på alla killar som får prata och se honom hela tiden! :o

jaa... tiden står ju inte still i alla fall, det brukar han alltid säga så.. (: får väl tänka så!


Puss&hej

Inga kommentarer: