onsdag 21 oktober 2009

Godmorgon! klockan är 06.42 och jag äter frukost (: 07.10 måste jag börja gå. Dagen kommer börja med ett två timmar långt spanskaprov då vi ska skriva en polisrapport(y) känns verkligen inte nödvändigt, menmen, vi får se hur det gå! Pluggade hela eftermiddagen och kvällen igår i alla fall. Sedan ska jag hålla ett Darwinföredrag och det känns inte heller så väldigt roligt just nu, men vad gör man ? Längtar bara tills denna skoldagen är över... längtar tills denna dagen över huvudtaget är över! För imon får jag träffa min vackra ängel (a) så härligt att han kommer hem... Det har varit en sjukt jobbig tid och det kommer vara jobbigt enda till den tidpunkten imon, då jag får se han på stationen.
Ikväll kommer mamma och pappa hit också, det blir utvecklingssamtal klockan åtta (y) Ingen stannar över natten vilket inte gör någonting men jag får ju träffa dem en stund i alla fall!
Snart ska jag gå till tåget. Får se om jag tar bussen om det råkar vara typ 3 minuter tills den kommer , då kan jag vänta, annars går jag (:

puss&hej

Inga kommentarer: